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Datos del anuncio

Atención:

En atención a la legislación vigente, los contratos de trabajo podrán realizarse con personas de nacionalidad española, personas nacionales de los estados miembros de la Unión Europea o de los otros estados del espacio económico europeo y personas que, careciendo de este requisito, residan legalmente en España y dispongan de autorización administrativa para trabajar. Por tanto, las personas que envíen su currículo a través del Área de Gestión del Servicio Andaluz de Empleo, deberán encontrarse en alguna de estas situaciones.
  • Oferta gestionada por una Oficina del Servicio Andaluz de Empleo.
  • Este anuncio de empleo ya no está publicado en el Área de Gestión del Servicio Andaluz de Empleo.

Technical support specialist

Datos de la oferta
Código del anuncio 01\2021\030189
Nombre del anuncio Technical support specialist
Descripción del anuncio Código Oferta: 01\2021\030189

Tipo de Oferta: EURES. Dígito numérico aleatorio de desempate en la ordenación: 27266251. Carácter alfabético aleatorio de desempate en la ordenación: U. Oferta Eures StaffPoint S.L.U. operates in Mijas on the Costa del Sol, Spain. Specializing in, for example, outsourced back office solutions, its versatile services complement the offering of the StaffPoint Group. StaffPoint S.L.U. provides contact center, sales support and customer services and different on-call services. StaffPoint S.L.U. also offers high-quality research as part of headhunting services Our customer LeadDesk is looking for Finnish, French, Norwegian and Danish speaking Technical Support Specialists to work at their growing international team. Our office is located at Las Lagunas de Mijas, Málaga. Fuengirola city centre is only 1.5km from the office. Although you will be working directly under the management of LeadDesk Technical Support team leads, the contract will be done with StaffPoint S.L.U. We expect from you: Fluent Finnish and English (in Finnish speaking roles, other languages a plus) Fluent French and English (in French speaking roles, other languages a plus) Fluent Norwegian and English (in Norwegian speaking roles, other languages a plus) Fluent Danish and English (in Danish speaking roles, other languages a plus) Ability to work independently and taking responsibility of the case in hand Prior help- or service desk experience or another customer facing role preferably from B2B Ability to troubleshoot without scrip Strong IT skills We offer you: Competitive salary Position within a rapidly growing SaaS-company Great work atmosphere We value: Technical affinity Understanding of hardware and network connectivity Other language skills such as French, German, Dutch, and Scandinavian languages Apply as soon as you can since we start interviewing during the process and these positions will be filled as soon as we find the right candidates. If you have further questions at this point, you can ask tiina.moberg@staffpoint.fi for more information.
Número de puestos 1
Categoría DEPENDIENTES/INFORMACIÓN
Subcategoría TELEOPERADORES
Nivel profesional TÉCNICOS Y SIN CATEGORÍA LABORAL DETERMINADA
País ESPAÑA
Comunidad Autónoma ANDALUCÍA
Provincia MÁLAGA
Localidad MIJAS


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